پیروزی روحانی و تئوری توطئه

این چند روز خیلی دید ه ایم عده ای میگویند اصلا انتخاب روحانی با توطئه خامنه ای  صورت گرفت و تئوریهای عجیب و غریب توطئه هم در این مورد ساخته اند . دوستان عزیز ، اگر خامنه ای  اندک شعوری داشت ، مملکت این نبود که الان هست . خامنه ای  از ترس تکرار جنبش سبز مجبور شد به رای مردم تن دهد وگرنه کاندیدای او جلیلی بود نه روحانی .این دوستان مرا به یاد پیرمردهای بازنشسته ای می اندازند که هر اتفاقی در دنیای سیاست را ناشی از سیاستهای انگلستان میدانند . اگر از آنها بپرسی روحانی چطور پیروز شد میگویند د پیروزی روحانی به دلیل توطئه انگلیس و بی بی سی بود . حالا دوستان جوانتر ما به جای انگلیس خامنه ای را نشانده اند و همان تئوریهای توطئه را به خامنه ای نسبت میدهند .
برچسب‌ها:

3 پاسخ to “پیروزی روحانی و تئوری توطئه”

  1. Holly Clark Says:

    بنظر اینطور ادمها تنها کسی که کاملا مستقل از علی چکه ای٬ امریکا٬ انگلیس٬ اسراییل٬ روسیه٬ و چین هست رضا پهلوی هست

  2. Holly Clark Says:

    چرا بررسی؟ من فکر کردم شما پیروی ازادی بیان هستیید

    • آینده Says:

      هالی جان متاسفانه یک گروه زیر لینکهای من بدترین فحشهای ناموسی و بسیار قبیج که از ذکر آنها شرم دارم میدهند . این گروه ، دارودسته
      سلطنت طلبان هستند . به دلیل اهانتهای بسیار بی شرمانه اینها مجبور شدم کامنتها را زیر بررسی بگذارم تا فحشهای بسیار قبیح ایشان آزادانه زیر لینک نرود و باعث آزار سایر خوانندگان و بی اعتباری وبلاگ من نشود .

پاسخی بگذارید

