یک افتضاح تبلیغاتی بزرگ و تلاشی نافرجام برای پاک کردن عواقب آن

دوروز پیش در مورد دیدارهای اخیر رضا پهلوی در اروپایک تهاجم تبلیغاتی گسترده در اینترنت به راه افتاد . قبل از پرداختن به دروغهای مستتر در این تهاجم تبلیغاتی باید ابتدا این مقدمه را ذکر کرد . وقتی اخبار اینگونه خرابکاریهای خبری ایشان را پیگیری میکنیم معلوم میشود که ایشان از قرار به طور متوسط سالی دوبار سفری به اروپا میکنند . در این سفرها هوادارانش جلساتی با او برگزار میکنند و سپس این جلسات کوچک به عنوان دیدارهای رضا پهلوی با مقامات مهم بین المللی ، مجالس ، دادگاههای حقوق بشری و غیره معرفی شده و به خورد ملت ایران داده میشود . همیشه نیز بعد از چند روز معلوم میشود ادعاها دروغ بوده و روسیاهی به ذغال میماند . جالب است که هربار عدم صحت این اخبار و ادعاها ثابت میشود اما کسی درس نمیگیرد و شش ماه بعد دوباره شاهد همان روال سابق هستیم .

در این راستا حمله تبلیغاتی ماه جاری تا کنون در بوق کردن  دو دیدار بوده است و تا وقتی شاهزاده در اروپا تشریف دارند باید منتظر دروغها و جعلیات دیگر نیز باشیم . حمله اول موقعی بود که لینک زیر را در شبکه های اجتماعی از جمله بالاترین  دادند و ادعا کردند که « شاهزاده رضا پهلوی با نمایندگان مجلس عوام و اعیان بریتانیا در حضور خبرنگاران خارجی و داخلی » دیدار کرده اند . خوب شد ادعا نکردند که ایشان با ملکه الیزابت دیدار کرده و رهنمودهایی در مورد دولت و اقتصاد بریتانیا داده اند . پس از تحقیقی مختصر در همان اینترنت و همان سایتها معلوم شد که Baroness Morris of Bolton OBE DL یکی از اعضای مجلس لردها یک اتاق در مجلس را برای جلسه خصوصی رضا کرایه کرده است .  مطابق رسمی تاریخی اعضای مجلس لردها میتوانند به درخواست دوستان و رفقا اتاقهای پارلمان را برای جلسات خصوصی در اختیار سازمانها و گروههای مختلف قرار دهند . این خانم به درخواست روزنامه کیهان چاپ لندن این اتاق را برای جلسه در اختیار گروهی به نام «خردپیشه گان ریشه ای ایران» (عجب اسمی) قرار داده اند . این جلسه با حضور رضا پهلوی و چند نفر از اعضای این گروه برگزار شده و یک ویدئوی لرزان و خراب هم از این جلسه تهیه کرده بودند که ضمیمه این لینک شده بود .

پس از افشاگری در مورد دروغ بزرگ رضا پهلوی در مورد این جلسه ، ویدئو را به سرعت از روی یو تیوب برداشتند . برشی از این ویدئو در نوشته قبلی من در مورد  این دروغ در اینجا دیده میشود . همچنین لینک دربالاترین اگر تا کنون حذف نشده باشد این است:

https://balatarin.com/permlink/2013/1/17/3242791

همانطور که میبینید پس از آن که داستان این افتضاح کودکانه در فضای مجازی ایرانی پیچید ویدئو را برداشتند (شاید بعدا با ویدئوی دیگری جایگزین کنند ) . افتضاح دیگر البته ماجرای عکس ایشان است که در حال دست دادن با رییس پارلمان اروپا گرفته شده . این عکس با کلی تبلیغات در مورد اینکه شاهزاده در مورد مسائل جهانی و بین المللی با رییس پارلمان اروپا صحبت کرده اند در سایتها ی ایرانی پخش شد ولی وقتی به منبع عکس میروید میبینید از آن عکسهایی است که میتوان از سایت اینترنتی پارلمان اروپا خریداری کرد و هیچ توضیح دیگری زیر آن داده نشده است . درواقع این توضیحات را فقط علاقمندان و عشاق شاهزاده از پیش خود به عکس افزوده اند .

توصیه من به شاهزاده این است : با جعل و دروغ شاید بتوان گروهی بزرگ را برای مدتی کوتاه فریب داد ولی ملت ایران فهمیده تر و داناتر از این حرفهاست و سرانجام راز این دروغها بیرون می افتد و روسیاهی به ذغال میماند .

لینک مقاله اخیر من در مورد جلسه خصوصی رضا پهلوی در یکی از اتاقهای پارلمان بریتانیا

برش ویدئویی که برداشته شد و دیگر در دسترس نیست :

rezashah in english parliament 16 jan 2013

برچسب‌ها: , , ,

8 پاسخ to “یک افتضاح تبلیغاتی بزرگ و تلاشی نافرجام برای پاک کردن عواقب آن”

  1. moradi Says:

    شیر پاک مادری که خوردی حلالتون باشه . من به همه می گم اینقدر شاخ و دم به رضا مفنگی
    ندهید این بیچاره هنوز مامانی فرح فاحشه ممه شو می ده.
    یادمان نرفته که خاندان غارتگرپهلوی میلیادرها دلار سرمایه ایرانی رو به غارت بردند.یادمان نرفته که تا دیروز تصفبه حسابهای حذفی خانوادگی و کشت و کشتار بود حالا هم گوزیدن و … ایشون آخرش بدست مرد نامرثی ایران مسعود رجوی حلق آویز خواهد شد.

  2. mike Says:

    moradi
    مادر خودت فاحشه است.تو برو ساندیست بخور

    • آینده Says:

      نمونه ادب رضا پهلوی و هوادارانش

      • مرد مرئى ايران! Says:

        از نمونه هاى ادب مجاهدين لابد اينه كه «مامانى فرح فاحشه» بى ادبى نيست چون از دهن همپالگى خودش در اومده ولى «مادر خودت فاحشه ست» در جواب ميشه مشت نمونه خروار بى فرهنگى دشمنان!!!!
        از قرار منطق مجاهدين حلق به جز توجيه به همديگه قرض دادن و دست به دست كردن اهل و عيالشون و وطنفروشى كاركردهاى ديگه هم داره!

  3. ali Says:

    ریدم به اسلام
    ریدم به اسلام
    ریدم به اسلام
    ریدم به اسلام
    ریدم به اسلام
    ریدم به اسلام
    ریدم به اسلام
    ریدم به اسلام

    • آینده Says:

      ادب سلطنت طلبان . اصلا این مسئله چه ربطی به اسلام داشت . باید غیظ و عصبانیتش را یکجوری خالی کند دیگر

  4. Fortimo joon Says:

    fortissimo جان شما و دوستات فعلا در همون «رویات» باقی بمون چون این حکومت فعلا هستش . قاطرن چموشی چون تو و امثالت لیاقت بهترشو نداری. همینم از سرت خیلی زیاده
    بچرخ تا بچرخیم
    لذتش و ببر

بیان دیدگاه